Wydawać by się mogło, że nazwa marki to nie jest zbyt istotna kwestia, ale prawda na ten temat prezentuje się nieco inaczej. Nazwa marki ma wpływ na to, jak będzie prezentować się jej przyszłość. Jeżeli chodzi o szczegóły, w żadnym wypadku kluczem nie jest to, aby podawać teraz przykłady nazw. Nazwa powinna idealnie wpasowywać się w koncepcję marki.

Pamiętajmy też o logo
firmowy t-shirt fullprint pasibusWymyśliliśmy nazwę firmy, która idealnie wpasowuje się do koncepcji marki? Jeśli tak, bardzo dobrze, ale na tym nie koniec. Czas na temat, który w pewnym stopniu jest powiązany z nazwą, czyli logo. Można powiedzieć, że logo jest lepszą identyfikację niż sama nazwa działalności. Biorąc to wszystko pod uwagę, trzeba jasno powiedzieć, że wygląd logo musi być traktowany poważnie. Co do jakichś przykładów, tutaj też nie sposób odnieść się do konkretów. Logo, nazwa firmy oraz koncepcja marki to musi być jedna całość.
Musimy się wyróżniać
Można powiedzieć, że marka odzieżowa musi wyróżniać się na tle konkurencji. Warto jednak mieć na uwadze, że wyróżnianie się ma różne odcienie — możemy się wyróżniać pozytywnie, jak i negatywnie. W końcu, jeżeli nie będziemy umieć przyciągnąć do siebie klientów, wszelkie sukcesy będą tylko i wyłącznie marzeniem, a zamknięcie działalności stanie się naprawdę niezbyt odległą perspektywą. Krótko mówiąc — sprawa nie jest taka prosta, jak wielu osobom może się wydawać (nie oznacza to jednak tego, że nie warto spróbować, na pewno znacie wiele przypadków, w których ludzie mogą pochwalić się wysokimi zarobkami).